צור קשר אינטרנטולוגיה תמיכה מדיה ואינטראקטיב אתרי אינטרנט מוצרים ושירותים אודותינו דף הבית
אינטרנטולוגיה > בניית אתרים > כתיבה שיווקית - ההבדל בין גולש ללקוח
 

כתיבה שיווקית - ההבדל בין גולש ללקוח


האם אתה מעוניין ביותר כניסות לאתר שלך? ביותר פניות מהאתר? האם תשמח לשניהם? במאמר זה תוכל לקבל כלים ראשוניים לכתיבה נכונה לאתרי אינטרנט. אם כך, במה דברים אמורים? מהי כתיבה שיווקית נכונה ההופכת גולש ללקוח?

בכתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט יש להתייחס ל"מה?" ולאיך?" מה כותבים באתר וכיצד כותבים זאת נכון מבחינה טכנית... במאמר זה נעסוק בכללים הטכניים לכתיבה נכונה. לפני שניגשים לכתיבה יש לזכור כי תרבות הקריאה באינטרנט שונה מקריאה רגילה. מדוע?

- גולשים לא קוראים, הם מרפרפים
- הקריאה איטית יותר
- קיימת התפסות לכותרות ולדגשים
- ממחקרים עולה כי כאשר גולש מגיע לאתר הוא שוהה בדף הבית בין 2-5 שניות בטרם יחליט אם להמשיך ולגלוש באתר
- אולם, כאשר מבין הגולש שהגיע למקום הנכון הוא מתעמק וצמא למידע - לתוכן!
 
שמירה על הכללים הבאים תהפוך את האתר שלך לאתר שיווקי ותניע את הגולשים באתר שלך לפעולה! אז איך כותבים נכון לאתרי אינטרנט כדי שהאתר יהיה גם ידידותי לגולש וגם ידידותי למנועי החיפוש?

כותרות - כותרות ממקדות את הקורא ומסייעות לו להחליט במה להתעמק. כתבו כותרת קצרה והוסיפו לה כותרת משנה

פסקאות ומשפטים - על מנת להקל על הקורא חשוב ליצור חלוקה בתכנים המוצגים. כל פסקה מיועדת למסר מרכזי אחד. דאגו שהפסקאות לא תחרוגנה מארבע - חמש שורות ותכלולנה משפטים ברורים, קצרים וענייניים בלבד.

שימוש בתבליטים ומספור - עשו שימוש בתבליטים או במספור כאשר ברצונכם להציג רשימת נושאים, שירותים, מוצרים, יתרונות וכיו"ב. אל תגזימו ואל תכינו רשימות מכולת...

הדגשת מילים חשובות - הדגישו מילים משמעותיות מבחינה שיווקית, כאלו שילכדו את עין הקורא ויגרמו לו, תוך מספר שניות, להבין שהגיע למקום הנכון... בדרך זו תסייעו גם למנועי החיפוש להבין שהגיעו למקום הנכון.

חזרה על ביטויים ומילות מפתח - דאגו לשלב בכותרות העמודים ביטויי מפתח מרכזיים. כמו כן, שלבו מילים אלו בכל עמוד תוך יצירת טקסט טבעי וקולח ובכך תסייעו גם למנועי החיפוש להבין מה מהות האתר ובמה הוא עוסק.

מילים נטו - קיימת חשיבות רבה לשילובן של מילים ללא אותיות היחס: ל, ה, ש, מ, ב.

מילים יום יומיות ולא מתוחכמות - עשו שימוש במילים פשוטות וכתבו בגובה העיניים של קהל היעד שלכם.

כתיבה ללא שגיאות כתיב - כתיבה שיווקית, גם על פי כל הכללים, לא תעמוד לזכותכם אם לא תקפידו על עברית נכונה וכתיבה ללא שגיאות. חזרו שוב ושוב על הטקסט.

משפטים מניעים לפעולה - אחרון אחרון אך ראשון בחשיבותו: הניעו את הגולשים לפעולה. מצאו דרך לגרום להם להפוך ללקוחותיכם...

במאמר זה הוצגו חלק מהכללים החשובים בעזרתם תוכלו לכתוב את האתר שלכם נכון ושיווקי יותר! יודגש כי על מנת להעלות אתר מקצועי ושיווקי יש לשמור על כללים רבים נוספים. בכל מקרה, וכמו בכל דבר בחיים, מומלץ להתייעץ עם גורם מקצועי אשר יסייע לכם להפוך את האתר לממוקד ואפקטיבי במיוחד.

 

המאמר נכתב על ידי טלי גת, מסרים, כתיבה שיווקית לאתרי אינטרנט ושרון מנדלאיל, MSM, שיווק אינטראקטיבי

 
גרסה להדפסה   |   שלח לחבר
 
 
 
 
אינטרנטולוגיה
בניית אתרים
קידום אתרים
מחשבים
התחברות לאינטרנט
מדריכים וטכנולוגיות
תמיכה ושאלות נפוצות
 


דף הבית | אודותינו | מוצרים ושירותים | אתרי אינטרנט | צור קשר | תמיכה טכנית | אינטרנטולוגיה | כניסה לניהול
בדיקת דואר | חיפוש דומיין | חנות וירטואלית | מפת אתר | תנאי שירות והצהרת פרטיות | Ccom IT

© 2017, סיקום - אינטרנט מרקטינג סנטר . כל הזכויות שמורות