צור קשר אינטרנטולוגיה תמיכה מדיה ואינטראקטיב אתרי אינטרנט מוצרים ושירותים אודותינו דף הבית
אינטרנטולוגיה > קידום אתרים > קידום האתר שלך בגוגל
 

קידום האתר שלך בגוגל


היום מנוע החיפוש של גוגל הינו המנוע המשמעותי ביותר לחיפוש באינטרנט.
גוגל מחזיק במאגריו מעל 8 מיליארד דפי אינטרנט, ומחזיר במהירות את תוצאות החיפוש שלו, ולכן רוב המאמצים לקידום אתרים מתרכזים להיכנס לתוצאות החיפוש של גוגל במקומות הראשונים.
אפשר לומר כי גוגל מייצר את התנועה הרבה ביותר לאתרים היום ולכן חשיבותו.
מאחר והכניסה לתוצאות החיפוש של גוגל לא נעשית בתשלום, נשאלת שאלת מיליון הדולר - כיצד מחליטה גוגל מי יופיע במקומות הראשונים ואיך אני יכול לקדם את האתר שלי כך שיופיע במקומות הראשונים וימשוך יותר גולשים פוטנציאלים? התשובה פשוטה :
ככל שאתרך "ירשים" את רובוטי החיפוש של גוגל כך סיכוייך להופיע בעשרת המקומות הראשונים גדל !
נשמע פשוט, נכון ? ובכן זה אכן פשוט אם נצמדים לכמה פרמטרים, המהותיים לקידום האתר לראש תוצאות החיפוש.
איגדנו כאן מספר פרמטרים שבלעדיהם קשה להרשים את מנועי החיפוש:

1. תוכן איכותי: תוכן איכותי מקרין על איכות האתר ! למעשה, זהו המפתח לקידום האתר במנועי החיפוש של גוגל לטווח הארוך. מנועי החיפוש של גוגל אוהבים דפים המכילים טקסט ואתרים אלה ממוקמים גבוה יחסית , לאתרים המבוססים על טכנולוגיית פלאש, המכילים בעיקר סרטונים ותזוזה, המדורגים בדרך כלל בתחתית תוצאות החיפוש.
רובוטי החיפוש מבקרים בדפים שמתעדכנים לעיתים תכופות ומחפשים תוכן ברור, ייחודי ואיכותי.
עליך לעדכן את אתרך לעיתים תכופות, ולא רק כדי לשמור על אמינותך (במיוחד בחנויות וירטואליות עדכון יומיומי של המלאי, המחירים, השעות ועוד, מהותי לאמינות האתר בעיני הגולשים) אלא כדי לגרום למנועי החיפוש של גוגל לבקר שוב ושוב. כך שלמעשה, ככל שהתוכן יהיה איכותי ועדכני יותר כך יגדל מספר ביקוריהם באתר, והאתר יזכה ליותר קישורים.

פרמטר נוסף שמנועי החיפוש שמים עליו דגש הוא כמה זמן לוקח לגולש שנכנס לאתר מסוים לצאת ממנו ולעבור לאתר אחר. הם מסיקים מכך ש-או שהאתר שלך לא רלוונטי למילת החיפוש שהוקשה או שהתוכן לא היה רלוונטי, ואז דירוגך יורד בסדר תוצאות החיפוש. על מנת להימנע מזה על תוכן האתר להיות קולע ורלוונטי למילות החיפוש, וקל ונגיש עבור מבקר באתר שהגיע על מנת לחפש משהו.

2. מילות מפתח: מילות חיפוש מייצגות את האתר בפני הגולשים !
לכן תכנן את מבנה האתר על פי מילות החיפוש ואל תשתול מילים לא רלוונטיות בתוך האתר. קשר כל מילה רלוונטית לדף המכיל קטגוריה המתייחסת אליה.
על מנת שרובוטי החיפוש יעלו את אתרך בתוצאות חיפוש שאתה מעוניין על התוכן להכיל את מילות המפתח הרלוונטיות לקהל היעד של האתר.
סדר נכון במילות המפתח ימשוך אליך את רובוטי החיפוש של גוגל במהירות יחסית וימקם את אתרך במיקומים הגבוהים. סדר נכון הינו סדר בו המילים תופענה בתחילת הטקס, באמצעו ובסופו.
דע כי ככל שמילות המפתח מרוכזות בחלק העליון של הדף כך עולה חשיבות המילה וכדי שמילת חיפוש מסוימת תודגש עליה לחזור מספר פעמים, אולם גם זה עד גבול מסוים: לא יותר ממקסימום שבעה עד עשרה אחוז מאורך הטקסט כולו. לדוגמא-אם אתה בעל חנות לדברי חשמל על תוכן האתר להכיל מילות מפתח כגון-חשמל, מוצרי חשמל, אלקטרוניקה ועוד כדומה.

טיפ- בדוק כמה תוצאות גוגל מספקת לאותם מילות מפתח ונסה להשתמש במילות מפתח ייחודיות על מנת להגדיל את סיכוייך לעלות לראש הרשימה.
שים לב כי יש רובוטי החיפוש מבחינים בין מילים עם אותיות חיבור לבין מילים בלעדיהן לכן מילת החיפוש "שער" שונה ממילת חיפוש "השער" או "ושער" וכדומה.

3. השגת קישורים חיצוניים: ככל שיותר קישורים חיצוניים מפנים אל האתר שלך כך רבים הסיכויים שהאתר שלך יעלה לראש תוצאות החיפוש. גם פה גוגל בנתה אלגוריתם לוגי - ככל שהקישור מוכר יותר וותיק יותר הניקוד שלו עולה. אם הקישור נעשה מאתרים איכותיים ומוכרים הניקוד גבוה יותר, כאשר בקטגוריה הזו ניתן ניקוד רב לקישורים הנעשים ממוסדות ממשלתיים כגון-ביטוח לאומי, אוניברסיטאות ועוד.

רובוטי החיפוש מעדיפים קישורים בתוך הטקסט על פני קישורים בדף נפרד. טקסט עשיר בקישורים רלוונטיים מעלה את איכות תוכן האתר עבור הגולש (שכן זה נחשב מושקע ומקצועי) ומעלה את יוקרת האתר בפני רובוטי החיפוש, כך שלמעשה, תפסת שני ציפורים בקישור אחד...

צפיפות מילות המפתח וקישורים לאתר ידרגו אותך גבוה בגוגל.

4. זמן האתר באינטרנט: על בעל האתר להגיש בקשות לקידום האתר גם לאתר הרשמי של "גוגל" וגם לאתר שנקרא:"dmoz.org " . באתר זה עליך לרשום את עצמך תחת הקטגוריה המתאימה ואז להמתין עד שתענה על ידיהם. הדבר עלול לקחת זמן, שכן כאשר רובוטי החיפוש של גוגל מבקרים באתר חדש, האתר נכנס למצב הנקרא:sandbox כלומר, מצב של הקפאה לתקופה של חצי שנה או יותר. רק לאחר שהוא עובר את תקופת ההמתנה הזו, הוא מתקבל לתוצאות החיפוש של גוגל.

אז צריך סבלנות.....

5. תגי מטא: מדובר בעיקר על תגיות הKeywords,Robots,Description. אמנם כיום יש להן חשיבות פחותה על מנועי החיפוש, אולם עדיין יש להן השפעה כלשהיא על קידום האתר.
*אם ברצונך לבדוק מתי גוגל ביקר באתר שלך עליך להקיש בחלון החיפוש של גוגל cache:www.ccom.co.il ואז יפתח חלון, שבחלקו העליון יהיה את התאריך ואת שעת הביקור.

ועכשיו- מה לא לעשות על מנת שלא לרדת מטה בתוצאות החיפוש?

אל תוסיף את מילת המפתח בתדירות גבוהה שכן אז אתרך יזוהה כאתר זבל ויורד למטה בתוצאות החיפוש.

אל תעתיק את אותו דף עם אותו תוכן כדי שמספר הדפים באתר יהיה גבוה - גוגל יודע לזהות את זה ומוריד אתכם לתחתית הרשימה.

אל תבנה אתר כבד שלוקח זמן להעלותו.

אל תשווק את האתר דרך אתרים מפוקפקים או הודעות דואר זבל.

ואחרון חביב... לעולם אל תזלזל בשירות הלקוחות שאתה מספק !

 
גרסה להדפסה   |   שלח לחבר
 
 
 
 
אינטרנטולוגיה
בניית אתרים
קידום אתרים
מחשבים
התחברות לאינטרנט
מדריכים וטכנולוגיות
תמיכה ושאלות נפוצות
 


דף הבית | אודותינו | מוצרים ושירותים | אתרי אינטרנט | צור קשר | תמיכה טכנית | אינטרנטולוגיה | כניסה לניהול
בדיקת דואר | חיפוש דומיין | חנות וירטואלית | מפת אתר | תנאי שירות והצהרת פרטיות | Ccom IT

© 2017, סיקום - אינטרנט מרקטינג סנטר . כל הזכויות שמורות