צור קשר אינטרנטולוגיה תמיכה מדיה ואינטראקטיב אתרי אינטרנט מוצרים ושירותים אודותינו דף הבית
אינטרנטולוגיה > בניית אתרים > טעויות נפוצות בבניית אתר אינטרנט
 

טעויות נפוצות בבניית אתר אינטרנט


אתר האינטרנט שלך הינו כרטיס הביקור שלך ומהווה, למעשה, את הפנים שלך בפני הגולשים.
הרבה אנשים מקימים אתרים סביב רעיון ייחודי או רעיון "מדליק", משקיעים ממרצם וכספם ובונים אתר יפהפה אך.... ללא הרבה כניסות לאתר. ואז נשאלת השאלה: למה? מה השתבש בדרך?

בכתבה זו ננסה לעמוד על מספר סיבות:

1. עיצוב יפה ומושקע עם פונט או צבע פונט לא קריא.
עד כמה שזה נשמע ברור יש אתרים רבים שכדי להיות מיוחדים בוחרים צבעים עזים או צבעים תואמים לרקע ולפונט.
התוצאה: קושי לקרוא את תוכן האתר, הגורם לנטישה מהירה של האתר עוד לפני התוודאות לתכניו ולמה שיש לו להציע.
הפתרון: עיצוב נקי ופשוט שיאפשר שוטטות נעימה ומרגיעה באתר. בדרך זו המבקר יעיין בתכני האתר,ישהה זמן רב יותר ורבים הסיכויים שהוא יחזור לעדכון חוזר.
שים לב: הדף הנצפה ביותר באינטרנט הינו של מנוע החיפוש "גוגל" ודף זה הינו נקי, פשוט וברור !

2. טקסט ארוך ומבולגן עם מיעוט כותרות.
התוצאה: האתר מעביר מסר של חוסר מקצועיות וגורם לגולש לבזבז זמן בניסיון לאתר את המידע אותו הוא חיפש, ואז הוא נוטש ועובר לקישור הבא.
הפתרון: טקסט קריא עם כותרות ברורות, קישורים מתאימים. בקיצור-טקסט קצר וקולע !

3. האתר עמוס בסרטונים ובתזוזה וגורם לזמן טעינה גבוה (בדרך כלל האתר כתוב בפלאש) .
התוצאה: המבקרים הפוטנציאלים עוזבים עוד לפני הכניסה לאתר. חשוב אתה עד כמה מעצבן לחכות שניות ארוכות כדי לראות את מה שהקלקת.
הפתרון: על ידי כתיבת האתר ב HTML, החלפת הסרטונים בתמונות מעלים את מהירות האתר להטענה.

4. מיעוט מילות מפתח בטקסט האתר.
התוצאה: מנועי החיפוש מקטלגים את האתרים על פי תוכן הכותרות בדף הבית ובעמוד השער וברגע שהם לא מוצאים אותם,הם מפנים פחות מבקרים.
הפתרון: הכנסת מילות מפתח (על ידי תגי מטא) יעזרו לרובוטי החיפוש של גוגל להגיע לאתרך ולהביא איתם גולשים רבים. היחס המקובל הוא 4 פעמים מילת המפתח על כל 100 מילים.

5. חוסר התאמה בין הפרסום והשיווק של האתר לקהל היעד.
התוצאה: המבקרים באתר נוטשים מהר או לא מבצעים רכישה.
הפתרון: ראשית כל עליך לברר עם עצמך לאיזה קהל מיועד האתר שלך ואז עליך לפרסם את האתר בכל האמצעים החוקיים (דיוור, קישורים לאתרך מאתרים ידועים, פרסום בגוגל) על מנת לפנות לקהל הנכון.
זכור: אין קיצורי דרך. פרסום לא נכון ומהיר כמו הודעת ספאם מוציא שם רע לאתר ולאורך זמן מזיק לשמכם במנועי החיפוש ומוריד אתכם לתחתית התוצאות.
זכור עוד כי הסבלנות משתלמת - עם הזמן אדם מתאים אחד חוזר ומביא אדם נוסף, שם האתר ואמינותו מתבססים ומבקרים רבים מגיעים.

6. דף שער עמוס באינפורמציה.
התוצאה: מידע רב מדי למבקר באתר בפעם הראשונה וכתוצאה מזה אי העברת מסר חד וברור מי אתה ומה השירות שאתה מספק.
הפתרון: תיאור קצר בדף השער על האתר, מה הוא מספק, והפנייה לעמודים פנימיים. על המסר בדף השער להיות ברור ! כדי להגיע גם למבקרים החוזרים עליך לידע בדף הבית על החידושים ושוב - להפנותם לדף פנימי.
 
גרסה להדפסה   |   שלח לחבר
 
 
 
 
אינטרנטולוגיה
בניית אתרים
קידום אתרים
מחשבים
התחברות לאינטרנט
מדריכים וטכנולוגיות
תמיכה ושאלות נפוצות
 


דף הבית | אודותינו | מוצרים ושירותים | אתרי אינטרנט | צור קשר | תמיכה טכנית | אינטרנטולוגיה | כניסה לניהול
בדיקת דואר | חיפוש דומיין | חנות וירטואלית | מפת אתר | תנאי שירות והצהרת פרטיות | Ccom IT

© 2017, סיקום - אינטרנט מרקטינג סנטר . כל הזכויות שמורות