צור קשר אינטרנטולוגיה תמיכה מדיה ואינטראקטיב אתרי אינטרנט מוצרים ושירותים אודותינו דף הבית
אינטרנטולוגיה > קידום אתרים > ניהול תוכן איכותי
 

ניהול תוכן איכותי


נתחיל ונאמר כי תוכן איכותי מקרין על איכות האתר. אך מהו תוכן איכותי ?

אפשר לומר כי תוכן איכותי הוא תוכן הקל לקריאה, מעניין והכי חשוב תוכן המכוון לקהל היעד שעליו להגיע. אל לטקסטים להיות ארוכים מדי, אלא כתובים בבהירות, מנוסחים ברהיטות וממוקדים במסר אותו הם רוצים להעביר.
על מנת שתוכן האתר ייקרא בקלות ובנוחות על ידי הגולש הממוצע עליו להיות מסודר בהיררכיה לוגית-עם כותרות ראשיות וכותרות משנה. על הכותרות להכיל את מילות המפתח שברצונך להדגיש *, על מנת שמספר הקישורים לאתר שלך יהיה רב ככל האפשר, ועל מנת שהמבקר באתר יוכל לשוטט חופשי ולמצוא את מבוקשו בקלות.

אמינות היא מילת המפתח לכל תוכן באשר הוא. תוכן האתר מייצג את האתר וככזה עליו להיות אמין, שכן זהו הבסיס לאתר שרוצה להישאר רלוונטי ולהצליח לטווח ארוך.

נכון כי הדבר דורש השקעה וחשיבה על איכות התכנים, על ניהול האתר ועל שירות לקוחות הניתן דרך האתר, דבר הדורש זמן, אולם ככל שהמידע רלוונטי ואמין יותר, יותר גולשים יבקרו באתר שלך, יעבירו את שם האתר מפה אוזן, ולאט לאט האתר יתפרסם.
אפשר לומר כי על איכות התוכן יקום וייפול אתר ולכן רבה חשיבותו.
אולם ישנה חשיבות לא רק לאיכות התוכן באתר אלא לדרך ניהולו ועריכתו. אז כיצד מעדכנים/משנים את תוכן האתר ?
הדרך לניהול עריכת התוכן באתר היא דרך מערכת מובנית לניהול תוכן.
מערכת כזו מעניקה אפשרות לשנות את התוכן כשנחוץ, ומאפשרת לנהל את האתר ללא צורך ו/ או תלות במפתחים ובכך מעניקה את האפשרות לכל אחד להקים אתר ואף לתחזק אותו בדרך קלה ומקצועית.
אפשר לומר כי מערכת לניהול תוכן מאפשרת את הדינאמיות והעדכניות של האתר.

זכור - אתר שמשתנה הוא אתר חי !

לדינאמיות של האתר ישנה חשיבות לא רק עבור הגולשים, באמינות ובחיות האתר שלך, אלא גם למנועי החיפוש ולרצון שלך שאתרך יקודם ככל האפשר. ניהול תוכן איכותי מבטיח את נוכחות האתר באינטרנט ובמנועי החיפוש לטווח הארוך.
רובוטי החיפוש של גוגל מבקרים בדפים שמתעדכנים ושמחפשים תוכן ברור, ייחודי ואיכותי.
כך שככל שהתוכן יהיה יותר איכותי ועדכני כך יגדל מספר הביקורים שלהם באתר שלך ותזכה ליותר קישורים.
על תוכן האתר להכיל מילות מפתח. למילות המפתח שהינך בוחר ישנה חשיבות רבה, שכן הן אלה שמייצגות אותך בפני מנועי החיפוש. בלעדיהן לא ידעו רובוטי החיפוש איך ולאן לקטלג אותך.
זכור- על מילות המפתח להיות רלוונטיות לקהל היעד שלך ולמשוך אותם דרכם לבקר באתרך.
על מנת שמילות המפתח יוכרו ככאלה ולא כ"סתם" מילים ששייכות לטקסט, עליהן להופיע גם בגוף הטקסט וגם בראש הדף וזאת על מנת שצפיפות המילה תהיה מרבית. אך עם זאת יש לשים לב כי אסור לעבור רף מסוים שיגרום לרובוטי החיפוש לאתר את האתר כאתר זבל ולשלוח אותו לתחתית הדף בתוצאות החיפוש (בדוק זאת עם מקדם האתר שלך).

לסיכום אפשר לומר כי תוכן איכותי נמדד ביכולתו להשאיר את המבקר באתר / חנות וירטואלית ,לשוטט בו ואף להפוך אותו לקונה בו. ולכן שילוב של אתר נגיש וקל לתפעול, אמין ובעל תכנים איכותיים, יקדם אותך למטרה-להפוך לאתר מוביל בתחום !

* עוד על נושא "מילות מפתח" בלינק "קידום האתר בגוגל".

 
גרסה להדפסה   |   שלח לחבר
 
 
 
 
אינטרנטולוגיה
בניית אתרים
קידום אתרים
מחשבים
התחברות לאינטרנט
מדריכים וטכנולוגיות
תמיכה ושאלות נפוצות
 


דף הבית | אודותינו | מוצרים ושירותים | אתרי אינטרנט | צור קשר | תמיכה טכנית | אינטרנטולוגיה | כניסה לניהול
בדיקת דואר | חיפוש דומיין | חנות וירטואלית | מפת אתר | תנאי שירות והצהרת פרטיות | Ccom IT

© 2017, סיקום - אינטרנט מרקטינג סנטר . כל הזכויות שמורות