צור קשר אינטרנטולוגיה תמיכה מדיה ואינטראקטיב אתרי אינטרנט מוצרים ושירותים אודותינו דף הבית
אינטרנטולוגיה > בניית אתרים > דגשים לבניית אתר חדש
 

דגשים לבניית אתר חדש


מספר דגשים שכדאי לקחת בחשבון.

 
1. עיצוב האתר: עליכם לעצב את האתר בצורה שתקל על החיפוש בו ושיהיה קל להתמצאות.
על האתר לאפשר לגולש המתחיל לחפש בקלות ולמצוא במהירות !
עיצוב האתר בצורה פשוטה ונקייה תקל עליו למצוא בקלות את מבוקשו ותשרה עליו תחושה כי האתר ידידותי לו ומוכר לו.

2. תוכן איכותי: על האתר להקרין איכות ורצינות לקהל לקוחותיו.
תוכן איכותי מקרין על איכות האתר, רצינותו כלפי קהל הגולשים ומאוחר יותר משפיע על הדירוג בגוגל. ככל שהאתר ישדר רצינות ואיכות, כך שמו הטוב יתבסס (וזה לוקח זמן) ומחזור המכירות העתידי שלו יגדל.
תוכן איכותי מתבטא לא רק במלל אלא, לדוגמא, בשילוב של תמונות איכותיות לצד כל מוצר ומוצר, שילוב של מפרט טכני לכל מוצר,ועוד. אלה יצביעו על רצינות האתר ואמינותו.
שילוב של תמונות , מפרטים ומלל דינאמי יוכנסו בקלות לאתר ויעודכנו ע"פ הצורך דרך מערכת לניהול תוכן. המערכת מאפשרת לך לנהל את תוכן האתר ללא צורך בידע טכנולוגי ובכך להישאר עדכני ואמין כלפי קהל לקוחותיך. ולמה הכוונה ? לדוגמא - כאשר מוצר אזל מהמלאי הינך יכול בקלות לעדכן את זה באתר בלי עזרה של איש מקצוע ובכך להישאר בקשר ישיר ואישי עם לקוחותיך ללא תלות חיצונית.

זכור- שם טוב עובר ברשת במהירות מגולש לגולש כך שבסופו של דבר האיכות תשתלם.

עוד על חשיבות התוכן האיכותי במאמר ניהול תוכן איכותי

3. שירות לקוחות טוב: טיפול ברוכש הפוטנציאלי משלב הבירור על המוצר, הרכישה ואם נדרש שלב ההחלפה והחזרת המוצר.
אתר טוב מטפל בלקוח מההתחלה ועד הסוף. ב"סוף" הכוונה ללקוח מרוצה.
שירות הלקוחות של האתר אמור לספק לקונה את כל התשובות לשאלותיו וכל המענה לבעיותיו. לעולם אל תפנה לקוח לא מרוצה לספק המוצר שאיתו אתה עובד.הלקוח מצפה שאתה תטפל בו ותעזור לו. זכור, לקוח מרוצה אחד (בעיקר אם הוא נתקל בבעיה ועזרת לו לפתור אותה ברוח טובה ולשביעות רצונו) יחזור לקניות נוספות באתר, יביא גולשים נוספים ויעזור לביסוס שמך הטוב ואמינותך אצל הגולשים.עם הזמן הדבר אף ישפיע גם על דירוגך בגוגל, דבר שימשוך עוד גולשים ויאפשר לך להגדיל את המכירות (ראה פרק 3).
הבלט את מספר הטלפון והמייל של שירות הלקוחות - הדבר יצביע על רצינות האתר ושימת הלב ללקוח.
הוסף ביקורת גולשים – זה יעזור לך לראות את הבעיות, כפי שהן משתקפות מעיני הגולשים, ולשפר בהתאם את האתר.

4. הפיכת מבקר באתר לקונה בו: רבים ממקימי אתרי מכירות מתמקדים באפשרות להגדיל את מספר המבקרים בו מתוך הנחה כי הדבר יגדיל בהתאם גם את מחזור המכירות. ובכן, אמת היא כי כאשר כמות המבקרים גדלה עולה כמות המכירות, אולם זהו השלב השני, המתקדם יותר.
בהתחלה עליך לדאוג להגדיל את יחס ההמרה של מבקרים לקונים.
ולמה ? הגדלה של אחוז קטן במספר מבקרים שכבר נמצאים באתר שלך קלה יותר ומשמעותית יותר. לדוגמא, אם היום מחזור המכירות שלך עומד על 3% מסך המבקרים, אם תגדיל את האחוז הזה ל5%, השינוי במכירות יורגש וקניות מוצלחות יביאו עם הזמן עוד ועוד גולשים ממילא.

5. שם קליט ומסחרי: שם קליט ייזכר בתודעתו של הגולש ויעלה במחשבתו מהר יותר מאשר שם מסורבל. על שם האתר להיות בעל קשר עם המוצר, איתו ברצונך להיות מזוהה, או עם אחת ממילות המפתח של האתר. לדוגמא- אם אתה בעל חנות למוצרי חשמל, על שם האתר לכלול את המילה חשמל באיזשהו אופן. האופן הכי פשוט כמו "Hashmal.co.il” עושה את המלאכה יותר מהרבה שמות מורכבים. אולם אם המילים הפשוטות תפוסות מצא לך שם עם טוויסט מסוים, כלומר-שם שיהיה קליט, מהיר ושיצלצל טוב.

זכור שם טוב עדיף משמן טוב...

 
גרסה להדפסה   |   שלח לחבר
 
 
 
 
אינטרנטולוגיה
בניית אתרים
קידום אתרים
מחשבים
התחברות לאינטרנט
מדריכים וטכנולוגיות
תמיכה ושאלות נפוצות
 


דף הבית | אודותינו | מוצרים ושירותים | אתרי אינטרנט | צור קשר | תמיכה טכנית | אינטרנטולוגיה | כניסה לניהול
בדיקת דואר | חיפוש דומיין | חנות וירטואלית | מפת אתר | תנאי שירות והצהרת פרטיות | Ccom IT

© 2017, סיקום - אינטרנט מרקטינג סנטר . כל הזכויות שמורות